Voor oma. † vrijdag 23 oktober 2009 - Reisverslag uit Childers, Australië van Jennifer Hollenberg - WaarBenJij.nu Voor oma. † vrijdag 23 oktober 2009 - Reisverslag uit Childers, Australië van Jennifer Hollenberg - WaarBenJij.nu

Voor oma. † vrijdag 23 oktober 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

23 Oktober 2009 | Australië, Childers

Als kind hield ik een schelp tegen mijn oor,
ervan overtuigd dat ik de zee dan kan horen,
zo ver weg en toch zo dichtbij.
Het water rond de wereld, verbonden in de oneindigheid,
altijd weer terug bij het begin,
al weet niemand waar het einde ligt.
Misschien hoort u mij nu en ik u,
en kunnen wij bevestigen wat wij wisten,
toen wij elkaar aankeken de dag voor mijn vertrek...

"Weet mij in je hart aanwezig,
ik ben altijd in de buurt,
een vage grens scheidt ons,
die slechts is zolang hij duurt."

Lieve oma, tot ziens.

Ray of sunlight,
Jen.

  • 23 Oktober 2009 - 08:00

    Isabelle:

    Ach meiske, is je oma overleden? gecondoleerd.... gelukkig zit je bij een lieve familie in huis en niet ergens on your own on the road!
    Sterkte meiske, we denken aan je. xxx

  • 23 Oktober 2009 - 15:25

    Noely:

    Hey mop.

    Heel veel sterkte lieverd. Nu beleeft ze je mooie avonturen vanaf boven met je mee.

    Kus No

  • 23 Oktober 2009 - 16:18

    Fernanda:

    Chips. Gecondoleerd. Heel veel sterkte! Ik weet wat je voelt...ik mis oma nog elke dag.
    Knuffie, Fernanda

  • 23 Oktober 2009 - 21:34

    Gea:

    Hey Jen, wat een prachtige manier heb je gevonden om je oma te eren.
    Knuf

  • 24 Oktober 2009 - 07:10

    Charlotte:

    Gecondoleerd Jen! Heel veel sterkte.

  • 24 Oktober 2009 - 16:31

    Jos En Annemiek:

    jennifer

    gecondoleerd
    veel sterkte

  • 24 Oktober 2009 - 17:48

    Marja:

    Lieve Jen,

    Altijd erg om je oma te missen en al helemaal als je zo ontzettend ver weg bent. Maar in je gedachten blijft ze altijd bij je.

    Sterkte!

  • 25 Oktober 2009 - 05:05

    OME DUCK:

    JEN OOK GECONDOLEERD MET HET VERLIES VAN OMA, VEEL STERKTE TOEGEWENST.

  • 25 Oktober 2009 - 10:57

    Millicent:

    Hey Jen,
    Bah, wat naar zeg dat je oma nu is overleden.
    Wens je heel veel sterkte toe.

    liefs Millicent

  • 27 Oktober 2009 - 13:38

    Agnes:

    Lieve Jen,
    Wat een prachtig stuk tekst. Daar krijg ik nu tranen van in mijn ogen, hart en ziel. Het treft precies waar het om gaat. Je hebt verdriet, maar je zet dit om in woorden van troost, hoop en liefde. Hoe mooi kan je het zelf maken. En hoe beter je jezelf kan troosten, des te gelukkiger word je en kan je dit geluk weer doorgeven aan anderen. Ik mis mijn moeder, ook oma, nog steeds. Maar door haar in mijn hart en ziel te dragen, besef ik hoeveel liefde zij heeft meegegeven, hoeveel blijdschap zij was, hoeveel kracht zij had en hoe moedig zij het hoofd boven water hield. Allemaal zaken die er toe dragen om gedragen te worden. De schelp verbindt de een met de ander, het water neemt de woorden in golven mee, de wind de zuchten van verdriet maar tegelijkertijd ook de vreugde, zij daar, jij hier. Breng en geef door. Dat is de boodschap voor ons allemaal. En op welke manier mag je zelf weten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

"Doe waar je hart sneller van gaat kloppen..."

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 49064

Voorgaande reizen:

17 Maart 1980 - 17 Maart 2080

Waar ben jij nu?

01 September 2012 - 24 Februari 2013

Ontmoet Afrika

29 Juli 2009 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: