Ongelofelijk!!! - Reisverslag uit Childers, Australië van Jennifer Hollenberg - WaarBenJij.nu Ongelofelijk!!! - Reisverslag uit Childers, Australië van Jennifer Hollenberg - WaarBenJij.nu

Ongelofelijk!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

06 Oktober 2009 | Australië, Childers

Alide, niet zo raar dromen hoor ;-)
Gerhard, ik zag dat je ergens een berichtje had geplaatst, maar kan het niet terug vinden. Grappig, de nacht daarvoor had ik juist over jou gedroomd. Mischien komt het door je foto op facebook, ik wil namelijk graag leren zeilen ;-)
Ik wil alle horizonnetjes vanuit dit mooie land een hoop liefde doorsturen. Lotus en Joyce, ik ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat. Ik weet alleen jullie mail adres niet meer, het mijne is j.hollenberg@hotmail.com.
Ik vind het een genot om al jullie reacties te lezen en hoor ook graag hoe het jullie vergaat.

Maar even heel kort, want ik ga zo aan de wandel met de honden ;-)
Ik ben echt op zo'n ongelofelijke mooie plek beland. Toen ik gisteren de oprijlaan opreed, dacht ik dat het een vergissing moest zijn, maar niet. Het is een wijngaard en ze ontvangen ook gasten. Ik werd direct totaal in het gezin opgenomen. Ed en Marianne, zo ff in de 60 denk. Matt, hun zoon, ongeveer 40 en herstellende van een gebroken been (motorcrossing) en Andrew. Andrew is kunstenaar. Hij maakt ongelofelijke dingen uit hout en metaal. Ze geven hem hier tijdelijk onderdak zodat hij hier in de shed kan werken. Het is onderdeel van een festival in Bundaberg en omgeving, dat gisteren is begonnen.
Ik heb wat schoongemaakt en onkruid gewied. Het is echt zo mooi hier, ik kan het gewoon niet omschrijven. Ik zou bijna geld geven om hier wat te mogen werken ;-) Zo peacefull. En ze vertrouwen je hier gewoon direct. Je komt in hun huis, krijgt een plek om te slapen en mag alles gebruiken en zij gaan gewoon weg, moet daar echt ff aan wennen ;-) We hebben hier naast een wijngaard wat groenten en fruit. Kippen, koeien, vogels, honden... een zwembad... love it, love it, love it.

Wanto check it out:
www.vintnerssecret.com.au

  • 06 Oktober 2009 - 11:26

    Isabelle:

    Hey, adres gevonden in de wwoof gids? Leuk hoor! Ja leuke ervaring wwoof'en. Zoals je zegt, je bent 2 weken lang gewoon onderdeel van het Australische gezin. Ik heb fantastische ervaringen gehad daardoor! Vond het weggaan op een gegeven moment wel lastig worden, je hecht toch aan de mensen/omgeving. Nou heel veel plezier, geniet ervan!

  • 06 Oktober 2009 - 12:44

    Dirk-jan:

    Geweldig dat je deze ervaringen mag hebben. lekker met de dieren aan de gang en in contact met de locals. enne dat zwembad is helemaal iets voor jou weet ik!!!!

  • 06 Oktober 2009 - 15:15

    Le & Pat:

    He Jen,

    We zijn blij dat je het zo naar je zin hebt...maar het is wel de bedoeling dat je gewoon terug komt hoor!:-)
    Met ons gaat alles goed...we zijn inmiddels alweer echte Rijpers en wonen heerlijk.
    Ach ja wat moeten we nog meer vertellen...vergeleken met jouw verhalen maken wij niet zoveel mee:-)

    Geniet ervan en we blijven je lezen! Liefs van ons

  • 07 Oktober 2009 - 16:33

    Knarg:

    Hey Jen! Bedankt voor je mooie verslagen : Ik keek net uit het raam en hier regent het nog steeds. Ik zou wel even met je willen switchen. Hier verder alles goed. Ik mail je later uitgebreider. Dikke zoen en het allerbeste! Jarg

  • 08 Oktober 2009 - 21:40

    Mam:

    Hey Jen
    Leuk te weten dat het zo goed gaat.
    Lekker wat werken met je handen,niet te veel geestelijke stres.
    Wat voor honden zijn het,of zijn het van die kleine rattjes net als kaya.
    Ben nieuwsgierig wat de locales zo eten,kun je daar volgende keer iets over vertellen.
    Gaat je goed,liefs mam.

  • 10 Oktober 2009 - 10:12

    Maryse:

    Hi Jenn,
    Wat geweldig allemaal en fijn dat je zo aan het genieten bent! Heerlijk!

    Hier bij ons wordt het inmiddels erg spannend! Nog drie weekjes werken, het begint op te schieten!

    xxx

  • 18 Oktober 2009 - 18:15

    Agnes:

    Genieten, dat heb ik vanmiddag ook in Doorn gedaan. Op de coachopleiding All in One! Een bijzondere aangelegenheid, je laten leiden door een ander. Dat valt niet mee, als je graag de touwtjes in handen wilt hebben. En dan de sessie even stil staan bij je emoties, wel de tissues kwamen wel van pas, en wat een heerlijke opluchting. Lekker die tranen even over de wangen. Opluchting, rode wangen, ademhaling laag, zuchten en een kop koffie. Wat heb ik weer veel geleerd. Terug op aarde belanden, in jezelf en toch midden tussen de anderen.Even tot jezelf komen temidden van de drukte. Hoe ga ik daar mee om? Wat bied ik mezelf aan? Kan ik tegen mezelf echt eerlijk zijn? En kan ik tegen mezelf zeggen: wat ben ik geweldig, tof en goed. Ik ben de allerbeste, beter dan ik bestaat er niet. Met al mijn fouten en tekortkomingen, ik mag er helemaal zijn. Toppie ben ik en als ik in de spiegel kijk dan zie ik een geweldig iemand. Want waarom zou de ander dat wel tegen je zeggen. Ze vinden je lief, aardig, charmant, geestig, knap, intelligent, bij de tijd, en je danst ook erg leuk, je bent goed in bed, je houdt van de natuur, je voelt de ander zo goed aan. En dagt alles mag je nu in de ik - vorm zeggen. Meid, ik kan er weer even tegen. De beste: jaja, je raadt het al: dat ben ik dus. I go my way! Waar heb ik dat meer gehoord? muzikale omhelzing Agnes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

"Doe waar je hart sneller van gaat kloppen..."

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 49065

Voorgaande reizen:

17 Maart 1980 - 17 Maart 2080

Waar ben jij nu?

01 September 2012 - 24 Februari 2013

Ontmoet Afrika

29 Juli 2009 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: