Veel te vertellen - Reisverslag uit Townsville, Australië van Jennifer Hollenberg - WaarBenJij.nu Veel te vertellen - Reisverslag uit Townsville, Australië van Jennifer Hollenberg - WaarBenJij.nu

Veel te vertellen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

17 September 2009 | Australië, Townsville

Yip, even om te laten weten waar ik ben, Townsville. Ga morgen naar magnetic Island. Heb eigenlijk veel te vertellen, maar kom er niet aan toe:-)
Having a great time. Meet lots of people.

Er wordt soms gezegd dat collega's maar collega's zijn, totaal niet mee eens!!! Love u guys! Knuffels!
Jen.
Vertel snel meer...

  • 17 September 2009 - 15:34

    Agnes:

    Heerlijk Jen, leker genieten en ik zal er ook een slag naar slaan, morgen dan met het begin van de dirigenten opleiding. Eerst op weg en dan de boel beheren, maat houden, tempo erin brengen, humor en uitstraling, nou, dan is mijn vrijdag weer goed! Muzikale stappen door A.

  • 17 September 2009 - 16:31

    Mam:

    Oke jen ga even op Google rond kijken in de omgeving van Townsville,kijk uit naar je volgende verhaal,veel plezier en geluk.
    xxx mam

  • 18 September 2009 - 20:16

    Marja:

    Meid, wat maak jij veel geweldige dingen mee!
    Ik blijf je volgen hoor!

    Groetjes,
    Htg

  • 18 September 2009 - 21:25

    Fernanda:

    Hé heerlijk! Je mist niets hier hóór. Nothing change. Have fun!

  • 21 September 2009 - 11:52

    Isabelle:

    hey jen, goed om weer wat verhalen te lezen van je! en dan heb je opeens zo maar een auto. Maakt je wel veel mobieler en vrijer. Ik vond het heerlijk. Dank voor het op het vliegtuig zetten van Dirk, heb hem gisteren voor het eerst gezien weer. Mijn trip in afrika was geweldig en intens. Deed me denken aan mijn tijd in australie wanneer ik weer eens 2 weken bij mensen had gewoond en weer verder trok. Vond het afscheid nemen op een gegeven moment niet meer te doen. Mis mijn groep nu ook best wel. Nu dus 'going down the coast'? Vergeet vooral the whitsunday islands niet te bezoeken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

"Doe waar je hart sneller van gaat kloppen..."

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 49068

Voorgaande reizen:

17 Maart 1980 - 17 Maart 2080

Waar ben jij nu?

01 September 2012 - 24 Februari 2013

Ontmoet Afrika

29 Juli 2009 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: