So time to move on ;-) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jennifer Hollenberg - WaarBenJij.nu So time to move on ;-) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Jennifer Hollenberg - WaarBenJij.nu

So time to move on ;-)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

13 September 2009 | Australië, Cairns

He hallo daar!!!
Agnes, you made me cry!!! But it were just the right words.

Vandaag ff gechilled at the lacoon (water naast de zee, waar je dus wel in kan zwemmen;-)
Enne... verders gekeken wat er te beleven is langs de weg zuidwaards. Dat is veel!!!
Heb ook info over zeer goedkope en gratis kampeerplekken. Heb een ad geplaatst voor een travelmate. Maar nu ik gezien heb wat ik allemaal kan doen, wil ik gewoon alleen gaan en dan zien we wel...

Car is sleepprove!!! Found out last night ;-)
So actually I don't need anything... have everything with me. Only fuel ;-) Have even that!!! hahahaha
Total freedom!!!

Big hugs to everybody!

Cheers!

  • 13 September 2009 - 10:48

    Mam:

    Lieve Jen
    Zo nu weer onderweg, kijk er naar uit wat je volgende stop plek is.
    Doe voorzichtig en ga vooral genieten denk aan je.
    xxxx Mam

  • 13 September 2009 - 13:59

    Agnes:

    Lieve Jen, Het monikkenpad gelopen in Egmond Binnen, pfff...helemaal alleen, stilte, wind, rust, niks, met mijn nieuwe wandelschoenen, stikken en mijn zielerust, nouja rust, wat er dan allemaal door je heen gaat. Verbinding met elkaar, gedachten naar jou toe, door alles heen is er die trilling, het onverwachte, het bijzondere, it's in the sky, het omvat je, je bent alleen, en toch ook weer niet. Stiltecentrum Abdij, de volgende keer ga ik er bier drinken! Ik was na enkele uren lopen wel echt even op. En ik had een andere weg genomen en waar ben je dan? Je bent toch hie-ier?! De duinen is een gebied waar je weer leer mediteren, waar je stil staat bij al het bijzondere dat je elke dag weer tegenkomt. Jen, je bent bijzonder en ik ben blij dat we met elkaar in contact staan. De verbinding is er altijd! Heel veel liefs, en we denken allemaal aan je. Muzikale omhelzing, Agnes

  • 13 September 2009 - 19:11

    Annemiek:

    gewoon ff de groetjes
    geen preken van tantes zoals pas goed op jezelf.
    Oeps, nou deed ik het toch
    geniet vanje Total freedom!!!

    groetjes en veel liefs

  • 14 September 2009 - 19:00

    Fernanda:

    Klinkt allemaal erúg gezellig! What about the boys Jen?
    Proost! Fernanda

  • 14 September 2009 - 22:36

    Louis Klepper,:

    Hoi Jen,
    Kreeg vanavond dit gedicht onder ogen en moest direct aan jouw denken, het gaat wel over een zoon, maar toch.

    "De wereld wacht"

    Gaat zo'n kerel de wereld in,
    moeders en meisjes in tranen.
    Hoed je voor de zeven sloten, zoon. En houd je huid toch heel, mijn held.

    Met leeuwenkop en knots het vliegtuig in.
    Achter de horizon wenken
    de werken, over zeven zeeën door drie maal negen landen zal hij gaan. De vuurvogel vinden en de draak verslaan. Tenslotte,
    in het hutje van de heks.

    Och heldje lief, kom toch terug, je beltegoed raakt op. Ik mis
    je stem, je derdedaagse baard en after all,
    je schat ligt hier,
    te wachten in je eigen haard.
    ©Sijmen Tol
    Gouda, 13 april 2008

    Dat was het Jen, ik hoop dat je hem ook leuk vind, hij schreef het voor zijn zoon die ook een jaar op reis ging.
    Toen hij het voorlas vanavond, dacht ik aan je moeder, en haar reactie op jou reisplannen. Maar aan de foto's te zien geniet je met volle teugen. Wat is het voor auto dat je daar zo lekker in kan slapen? De enige wagen waar ik lekker in slaap, is mijn vrachtwagen, met lekker breed en lang bed, nou jij weer.
    Lieve groeten uit De Rijp van:
    Louis en Ruzica.

  • 15 September 2009 - 18:46

    Agnes:

    Lieve Jen, als ik de kracht van 8 heb uitgewerkt zal ik het je mailen. AL die krachten zijn er altijd en zal je altijd aan werken om aanwezig te zijn. Ik ga er morgen aan werken. Houd moed, kijk omhoog, sta even stil, bewust ademhalen, rechtop staan, neem geur en kleur in je op, in het NU staan, alert zijn en de voelsprieten laten werken. Kan dit wel of niet? Waar kan ik goed staan en overnachten? Denk aan je en volg de reis met gevoel, aandacht en liefde. Muzikale omhelzing AGnes

  • 15 September 2009 - 19:01

    Alide:

    Laatst nog over je gedroomd. Je was weer terug op school! Gelukkig maar een droom. Geniet maar lekker!!

  • 18 September 2009 - 11:41

    Rolf:

    Hey Jen,
    Zo te zien heb je het prima naar je zin. Geniet er van! Ik ben inmiddels al weer drie weken terug uit New York. Ik heb daar uiteraard weer van alles beleefd en heb ook nog veel aan mijn boek geschreven. Dan is West-Graftdijk weer wat anders. Dit weekend is er weer kermis in El Ripo, maar ik heb besloten om samen met Erik een weekend naar Terschelling te gaan. Uitwaaien en schrijven. Voor de rest is het hier rustig. De boot kan binnenkort weer uit het water en het hout weer in de kachel. Ook weer leuk. Verder ben ik druk bezig met solliciteren. Spannende tijden dus. Hou ons maar op de hoogte over de kangaroestand, dan tel ik hier de koeien ;-)
    X Rolf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jennifer

"Doe waar je hart sneller van gaat kloppen..."

Actief sinds 07 Juli 2009
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 49145

Voorgaande reizen:

17 Maart 1980 - 17 Maart 2080

Waar ben jij nu?

01 September 2012 - 24 Februari 2013

Ontmoet Afrika

29 Juli 2009 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: